Saturday

.2011.

.2011.




Selamat Tahun Baru untuk semua! Selamat Datang 2011! Setiap orang pasti mempunyai azam atau perancangan masing-masing. Yang pasti, rancangan untuk hidup yang lebih gempak..!! yyyeahh..!!








Namun, untuk menepatinya tidak semudah di saat kita merancangnya. Cuba renungkan kembali bagaimana pencapaian kita pada tahun 2010. Berjaya x? atau sekadar di pertengahan jalan sahaja? haha.

Usah hairan apabila ada di antara kita yang tidak berjaya melaksanakannya hanya kerana terbantut pada kegagalan. Mungkin juga kerana azam yang dibuat tidak diukur terlebih dahulu berdasarkan kemampuan yang ada pada diri kita sendiri.

Amat mudah untuk diucap atau ditulis daripada pratikkannya. Lebih-lebih lagi jika kita membuat azam atau perancangan yang terlalu tinggi, sudah tentu sukar kita untuk melaksanakannya. Jadi, tak perlulah kita menanamnya banyak-banyak. Sebaiknya, buatlah azam yang lebih spesifik dan realistik.

Untuk tahun 2011, rafie tidak mahu terlalu over dlm membuat azam. Cukuplah sekadar ini dahulu :

1.  Blog ini dikunjungi ramai.(500 followers maybe. huhu)
2. Kumpul duit banyak-banyak.huhu
3.Menjadi seorang yang "friendly".
4. Mengurangkan jumlah musuh-musuh rafie dan rafiegraphy.huhu.
5. (will update soon.....)

Akhir kata, majulah sukan untuk negara rafie harap korg dapat memberikan sokongan dan tunjuk ajar kepada rafie yg baru menceburi bidang ini. Di kesempatan ini juga, rafie memohon maaf kepada semua.. =)

p/s : sorry xde picture dlm post kali nie, internet terlalu lembab. kelajuan tahap siput nie. haha.

thanks for visiting,
rafiegraphy.

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin